Продаж китайських тракторів м.Івано-Франківськ
Топ продаж

Китайський трактор ДТЗ 5244 HPX


  • Код товару: DTZ 5244 HPX
  • Наявність: В наявності
  • Ціна: $ 7850,00

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 (17,6)

Колісна формула 4×4

Номінальне тягове зусилля, кН 6,8

Рульове управління гідрооб’ємне

Формула перемикання передач (3×3)+(3×3)

Муфта зчеплення однодискова, пелюсткова

Кабіна

Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3300×1470×2050

Експлуатаційна маса, кг 1474

ДВИГУН

Модель двигуна ДД390

Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням

Число й розташування циліндрів 3, вертикальне

Об'єм двигуна, см³ 1909

Турбонадув

Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2350

Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤238

Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 24 (245)

Система запуску електростартер

Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення

Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини

Розширювальний бочок системи охолодження +

Об’єм паливного баку, л 32,0

Паливний фільтр грубого очищення з датчиком наявності води у відстійнику і пробкою для зливу води

Паливний фільтр тонкого очищення CX0706

Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка

Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання

Декомпресор -

Система змащення комбінована, насосом і розбризкуванням

Масляний фільтр системи змащення JX0710C

Тип масла в картері ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG

Об’єм мастила в картері, л 5,1

ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА

Тип трансмісії механічна шестеренчаста

Муфта зчеплення постійно замкнутого типу, суха

Основна коробка передач 3 швидкості

Додаткові понижуючи коробки 3 діапазони

Окрема реверсивна коробка вперед-нейтраль-назад

Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,62–42,7

Теоретична швидкість руху назад, км/год 2,56–41,6

Гальма на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі

Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу

Блокування диференціалу заднього мосту педаллю

Передній міст ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами

Рульове управління гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком

Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний, з захисними кожухами

Рукоятка швидкого руління +

Розмір передніх шин 6.50-16

Розмір задніх шин 11.2-24

Колісна база, мм 1610

Колія передніх коліс, мм 1170, 1370

Колія задніх коліс, мм 1200, 1320, 1400

Кліренс, мм 350

Агротехнічний просвіт, мм 400

Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,3

Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,0

Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) 4×20 / –

Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.

Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 12,0 / 3,2

Тип мастила в ГОРУ ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46

Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2

НАВІСНА СИСТЕМА

Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником

Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр

Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 414

Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний

Розміщення мастила гідропідйомника окремо в порожнині гідропідйомного механізму

Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника

Передня навісна система

Буксирувальний пристрій знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою

Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35

Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540

Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +

Конструкція бічних розтяжок та укосів жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок

Тип робочої рідини гідросистеми ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46

Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5

Додаткове обладнання

ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ

Кабіна водія

Додаткове обладнання кабіни

Додаткові підніжки з обох боків

Сидіння водія на амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками

Панель приладів комбінована електронна, зі світловими індикаторами

Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80

Вимикач маси під капотом, поруч з АКБ

Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750

Світлове обладнання основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів

Електророзетка для підключення причепа +

Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація

Комплектація металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре
Captcha

Теги: Китайський, трактор, ДТЗ, 5244, HPX