Китайський трактор ДТЗ 5404 K
- Код товару: DTZ5404K
- Наявність: В наявності
-
Ціна: $ 10600,00
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 40 (29,4)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 9,2
Рульове управління гідрооб'ємне
Формула перемикання передач (4х2)+(4х2)
Муфта зчеплення дводискова, кулачкова, подвійної дії
Кабіна з вентиляцією, опаленням і оглядом 360°
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3600х1400х2400
Експлуатаційна маса, кг 2310
ДВИГУН
Модель двигуна CF4B40T
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів 4, вертикальне
Об'єм двигуна, см³ 2545
Турбонадув -
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2400
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤ 250
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 18,5 (189)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартеру педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження +
Об’єм паливного баку, л 36,0
Паливний фільтр грубого очищення з датчиком наявності води у відстійнику і пробкою для зливу відстою
Паливний фільтр тонкого очищення CX0706
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання
Декомпресор -
Система змащення комбінована, з насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення JX0810D1
Тип масла в картері ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 6,0
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення постійно замкнутого типу, суха
Основна коробка передач 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,4-28,6
Теоретична швидкість руху назад, км/год 2,1-25,2
Гальма на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу
Блокування диференціалу заднього мосту педаллю
Передній міст ведучий, вимикальний, аркового типу з бічними редукторами
Рульове управління гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний, із захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління +
Розмір передніх шин 7.50-16
Розмір задніх шин 11.2-28
Колісна база, мм 1850
Колія передніх коліс, мм 1300, 1340
Колія задніх коліс, мм 1420, 1500, 1620, 1700
Кліренс, мм 340
Агротехнічний просвіт, мм 390
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 4,1
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,55
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) 4х20 / 2х45
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 18,0 / 4,0
Тип мастила в ГОРУ ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 650
Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в порожнині гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напор/злив + 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система -
Буксирувальний пристрій Знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540 / 1000
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
Додаткове обладнання -
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія ізольована, із суцільним склінням і круговим оглядом, з природною і штучною вентиляцією, з опаленням, дах склопластиковий із люком, склоочисник переднього скла
Додаткове обладнання кабіни кабінний вентилятор, шторка від сонця
Додаткові підніжки з обох боків
Сидіння водія на амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками
Панель приладів комбінована електронна зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси під капотом, поруч з АКБ
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, додаткові передні фари, задні фари, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів, повторювачі поворотів на стійках кабіни
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із пневматичним підйомником
Теги: Китайський, трактор, ДТЗ, 5404, K